Κυριακή 5 Ιανουαρίου 2014

Welcome! / Καλωσήρθατε!

Γεια σας!!!
Είμαι η Knitting (b)Loomer και έχω τη μεγάλη χαρά να σας καλωσορίσω στο ζεστό σπιτικό μου!

Αν με ρωτούσε κάποιος 1,5 χρόνο πριν, ποια είναι η σχέση μου με το πλέξιμο, θα του απαντούσα αμέσως: «Εγώ να πλέξω;;; Ποτέ!!!» και το εννοούσα!

Μέχρι που ένα μεσημέρι καθώς περπατούσα και χάζευα βιτρίνες, έπεσα πάνω σε ένα μαγαζί με νήματα, μαλλιά, βελόνες και όλα αυτά τα άγνωστα (μέχρι τότε) σε μένα αντικείμενα. Μέσα από τη βιτρίνα με φλέρταρε έντονα ένα πολύχρωμο νήμα. Ήταν απλά τέλειο! Είχε όλα τα χρώματα του ουράνιου τόξου και σου έφτιαχνε τη διάθεση μόνο που το έβλεπες!

Μπήκα μέσα και με καλωσόρισε μία χαμογελαστή και γλυκύτατη κυρία. Της εξομολογήθηκα ότι ήμουν άσχετη με το πλέξιμο αλλά ήθελα να προσπαθήσω να πλέξω ένα κασκόλ με το νήμα που με φλέρταρε. «Δεν είναι δύσκολο!», μου είπε. «Θα τα καταφέρεις σίγουρα!». Αγόρασα, λοιπόν, 2 κουβάρια νήμα και βελόνες Νο3!

Αυτό ήταν! Σε όλη τη διαδρομή με το λεωφορείο, μέχρι να φτάσω σπίτι, περιεργαζόμουν τα νέα μου αποκτήματα. Διάβαζα και ξαναδιάβαζα την ετικέτα του νήματος χωρίς να καταλαβαίνω και πολύ τι έγραφε και που χρησίμευαν αυτές οι πληροφορίες. Ένιωθα την υφή του μαλλιού στα χέρια μου και ανυπομονούσα να φτάσω σπίτι για να ψάξω, να μάθω, να δω πως θα ξεκινούσα το πρώτο μου κασκόλ!

Χωρίς να έχω ρίξει ούτε ένα πόντο στη βελόνα μου, ένιωθα εξαιρετικά περήφανη που τουλάχιστον θα προσπαθούσα να φτιάξω κάτι μόνη μου!!!

Η μαγική πόρτα του πλεξίματος μόλις είχε ανοίξει για μένα…!
Hello!
I’m Knitting (b)Loomer and I have the great pleasure to welcome you to my cozy home!

If someone would have asked me 1,5  years ago, what is my relationship with knitting, I would have definitely answered: “Me? Knitting??? Never!!!” And I meant it!

Until one afternoon, as I was walking and  staring storefronts, I came across  a shop with yarn balls, needles and all these unknown (until then)  to me objects. Through the storefront I was strongly flirted by a colorful yarn. It was just perfect! It had all the colors of the rainbow and was making up the mood!

I walked in and I was welcomed by a smiling and lovely lady. I confessed that knitting was an unknown world for me but I wanted to try knitting a scarf with the yarn that was flirting me. "It’s not difficult!" she said. "You will definitely do it!" So I bought 2 skeins of yarn and needles No3!

That's it! Throughout the bus ride to get back home, I was examining what I had just bought. I read and reread the label on the yarn, without understanding much of what it was written on it and what exactly were meant. I felt the texture of the wool in my hands and could not wait to get home to look, to learn, to see how I would begin knitting my first scarf!

Without having cast on the needles, I felt extremely proud that at least I would try to make something on my own!

The magic door of knitting had just opened for me...!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Thank you for your comment!
Do not hesitate to ask any questions or clarifications. I'm at your disposal!